TU Darmstadt / ULB / TUbiblio

Können Marketingteams zu homogen sein? Verhaltenstheoretische Überlegungen und empirische Befunde

Stock, Ruth (2005):
Können Marketingteams zu homogen sein? Verhaltenstheoretische Überlegungen und empirische Befunde.
In: Die Unternehmung (DU), 59 (2), pp. 131-160. [Article]

Item Type: Article
Erschienen: 2005
Creators: Stock, Ruth
Title: Können Marketingteams zu homogen sein? Verhaltenstheoretische Überlegungen und empirische Befunde
Language: German
Journal or Publication Title: Die Unternehmung (DU)
Journal volume: 59
Number: 2
Divisions: 01 Department of Law and Economics
01 Department of Law and Economics > Betriebswirtschaftliche Fachgebiete
01 Department of Law and Economics > Betriebswirtschaftliche Fachgebiete > Department of Marketing & Human Resource Management
Date Deposited: 24 Aug 2009 15:47
Export:
Suche nach Titel in: TUfind oder in Google
Send an inquiry Send an inquiry

Options (only for editors)
Show editorial Details Show editorial Details