TU Darmstadt / ULB / TUbiblio

Innovationsmanagement in Business-to-Business-Geschäftsbeziehungen: Eine informationsbezogene Perspektive

Herrmann, Lars (2009):
Innovationsmanagement in Business-to-Business-Geschäftsbeziehungen: Eine informationsbezogene Perspektive.
Wiesbaden, Gabler-Verlag, TU Darmstadt/Fachgebiet Marketing & Personalmanagement,
[Ph.D. Thesis]

Item Type: Ph.D. Thesis
Erschienen: 2009
Creators: Herrmann, Lars
Title: Innovationsmanagement in Business-to-Business-Geschäftsbeziehungen: Eine informationsbezogene Perspektive
Language: German
Place of Publication: Wiesbaden
Publisher: Gabler-Verlag
Divisions: 01 Department of Law and Economics
01 Department of Law and Economics > Betriebswirtschaftliche Fachgebiete
01 Department of Law and Economics > Betriebswirtschaftliche Fachgebiete > Department of Marketing & Human Resource Management
Date Deposited: 24 Aug 2009 15:50
Export:
Suche nach Titel in: TUfind oder in Google
Send an inquiry Send an inquiry

Options (only for editors)
Show editorial Details Show editorial Details