Pongratz, Ludwig A. Peters, Michael A. and Besley, Tina A. C. (eds.) (2007):
Freedom and Discipline : Transformations in Pedagogic Punishment.
In: Counterpoints: studies in the postmodern theory of education ; 292, In: Why Foucault? : new directions in educational research, pp. 29-42, New York [u.a.], Lang, ISBN 978-0-8204-7890-6,
[Book Section]
Item Type: | Book Section |
---|---|
Erschienen: | 2007 |
Editors: | Peters, Michael A. and Besley, Tina A. C. |
Creators: | Pongratz, Ludwig A. |
Title: | Freedom and Discipline : Transformations in Pedagogic Punishment |
Language: | English |
Title of Book: | Why Foucault? : new directions in educational research |
Series Name: | Counterpoints: studies in the postmodern theory of education ; 292 |
Place of Publication: | New York [u.a.] |
Publisher: | Lang |
ISBN: | 978-0-8204-7890-6 |
Divisions: | 03 Department of Human Sciences 03 Department of Human Sciences > Institut für Allgemeine Pädagogik und Berufspädagogik 03 Department of Human Sciences > Institut für Allgemeine Pädagogik und Berufspädagogik > Allgemeine Pädagogik mit dem Schwerpunkt Erwachsenenbildung/Weiterbildung |
Date Deposited: | 20 Nov 2008 08:24 |
License: | [undefiniert] |
Export: | |
Suche nach Titel in: | TUfind oder in Google |
![]() |
Send an inquiry |
Options (only for editors)
![]() |
Show editorial Details |