TU Darmstadt / ULB / TUbiblio

Künstliche Intelligenz im Enterprise Service Management

Engelbrecht, Adrian ; Pumplun, Luisa ; Bauer, Cordula ; Vida, Karina
Buxmann, Peter ; Schmidt, Holger (eds.) (2021):
Künstliche Intelligenz im Enterprise Service Management.
In: Künstliche Intelligenz, 2, pp. 149-163, Berlin, Heidelberg, Springer Gabler, ISBN 978-3-662-61793-9,
DOI: 10.1007/978-3-662-61794-6_9,
[Book Section]

Item Type: Book Section
Erschienen: 2021
Editors: Buxmann, Peter ; Schmidt, Holger
Creators: Engelbrecht, Adrian ; Pumplun, Luisa ; Bauer, Cordula ; Vida, Karina
Title: Künstliche Intelligenz im Enterprise Service Management
Language: German
Title of Book: Künstliche Intelligenz
Place of Publication: Berlin, Heidelberg
Publisher: Springer Gabler
Edition: 2
ISBN: 978-3-662-61793-9
Divisions: 01 Department of Law and Economics
01 Department of Law and Economics > Betriebswirtschaftliche Fachgebiete
01 Department of Law and Economics > Betriebswirtschaftliche Fachgebiete > Information Systems
01 Department of Law and Economics > Betriebswirtschaftliche Fachgebiete > Fachgebiet Software Business & Information Management
Date Deposited: 27 Apr 2021 10:51
DOI: 10.1007/978-3-662-61794-6_9
Export:
Suche nach Titel in: TUfind oder in Google
Send an inquiry Send an inquiry

Options (only for editors)
Show editorial Details Show editorial Details