TU Darmstadt / ULB / TUbiblio

3, 2, 1, meins! Analyse der Nutzerziele beim Onlineshopping mittels der „Mental Model Diagramm“-Methode

Kolb, Nina and Diefenbach, Sarah and Niklas, Susanne Endmann, Anja and Fischer, Holger and Krökel, Malte (eds.) (2015):
3, 2, 1, meins! Analyse der Nutzerziele beim Onlineshopping mittels der „Mental Model Diagramm“-Methode.
In: Mensch und Computer 2015 – Usability Professionals, De Gruyter Oldenbourg, Stuttgart, pp. 113-122, [Conference or Workshop Item]

Item Type: Conference or Workshop Item
Erschienen: 2015
Editors: Endmann, Anja and Fischer, Holger and Krökel, Malte
Creators: Kolb, Nina and Diefenbach, Sarah and Niklas, Susanne
Title: 3, 2, 1, meins! Analyse der Nutzerziele beim Onlineshopping mittels der „Mental Model Diagramm“-Methode
Language: German
Title of Book: Mensch und Computer 2015 – Usability Professionals
Publisher: De Gruyter Oldenbourg
Uncontrolled Keywords: Security, Usability and Society
Divisions: LOEWE > LOEWE-Zentren > CASED – Center for Advanced Security Research Darmstadt
20 Department of Computer Science > SECUSO - Security, Usability and Society
LOEWE > LOEWE-Zentren
20 Department of Computer Science
LOEWE
Event Location: Stuttgart
Date Deposited: 02 Dec 2017 12:42
Identification Number: TUD-CS-2015-12109
Export:
Suche nach Titel in: TUfind oder in Google
Send an inquiry Send an inquiry

Options (only for editors)

View Item View Item